מאת מערכת TheSun
בזמן שמרבית שיתופי הפעולה בעולמות האופנה והטכנולוגיה מתמקדים בגימיקים רגעיים, יש חיבורים שפשוט מרגישים טבעיים. כזה הוא המפגש בין Revo – מותג משקפי השמש שנולד מתוך טכנולוגיה של נאס"א – לבין Lexus, אייקון של עידון ועוצמה מעולם הרכב.
התוצאה היא קולקציית משקפי שמש שמעבירה את התחושה של נהיגה במסלול מרוצים, אבל בלוק שמרגיש לגמרי בבית בשדרות רוטשילד או בחוף קיסריה.
Revo מביאה לשולחן את ה־Light Management System™ שלה – מערכת עדשות חדשנית שמפחיתה סינוור, מגינה על העיניים מקרינת UV, ומשדרגת את חדות הראייה בכל תאורת יום.
טכנולוגיה שנולדה להגן על חלונות של לוויינים, מוצאת את דרכה אליך – בדרך הכי אופנתית שיש.Lexus, מהצד השני, תורמת את השפה העיצובית שלה: קווים חדים, צבעים עמוקים ונגיעות שמרפרפות לעולם המרוצים – כולל DayGlow Yellow, גוון זוהר שנשאב ישירות ממכוניות ה-RC F GT3 של Lexus Racing.
בבסיס כל שיתוף הפעולה הזה עומדת שאלה אחת פשוטה אך חכמה: מה הופך את חוויית הנהיגה למושלמת באמת? מעבר לעיצוב, למנוע, ולריפודי עור, התשובה טמונה גם בפרט שאינו פחות חשוב – מה אתה רואה, ואיך אתה רואה אותו.
Revo, שמביאה איתה עשרות שנות ניסיון בפיתוח עדשות קוטבוליות (Polarized) המבוססות על טכנולוגיות של נאס"א, יצרה עדשה שמסננת סינוורים חזקים, מחדדת קונטרסט, ומעניקה עומק צבע שאין שני לו.
העדשות שלה מתמודדות עם אחת הבעיות המרכזיות של נהגים – השתקפויות מהכביש, מהשמש, ומהשמשה הקדמית.כביש רטוב לאחר גשם, שלולית בוהקת או שמש חזקה בזווית נמוכה – כל אלה יוצרים סנוור שעלול להאט תגובה ולפגוע בריכוז.
עדשות Polarized פותרות בדיוק את זה: הן מסננות את האור המוחזר, משפרות חדות וביצועים, ומפחיתות עייפות עיניים לאורך זמן.וכש-Lexus פוגשת את Revo – זה לא רק עיצוב. זו חוויית נהיגה חדשה, מדויקת, ממוקדת – על הכביש ודרך העיניים.
הקולקציה כוללת ארבעה דגמים אייקוניים, כל אחד מהם מספר סיפור אחר:
כל אחד מהדגמים מגיע עם מארז יוקרה מותאם, כזה שמבהיר מהשנייה הראשונה – מדובר בפריט קולקציה, לא בעוד זוג משקפיים.
החיבור הזה בין Revo ל-Lexus הוא לא סתם קמפיין – הוא סיפור על עיצוב, מדע, ואסתטיקה שבאה מהמקום הכי מדויק.
זהו שיתוף פעולה שנראה כאילו תמיד היה צריך לקרות – ועכשיו כשהוא כאן, קשה לדמיין את עולם המשקפיים בלעדיו.