הוליווד פוגשת את הארקטי בקולקציית משקפיים שמתעלה על הגבולות – תרתי משמע
השחקן זוכה השבחים ג'ייק ג'ילנהול, שנחשב לאחד הפרצופים המזוהים עם אופנה וסטייל בשנים האחרונות, הופך שוב לשגריר הרשמי של מותג היוקרה Prada Linea Rossa – והפעם, בגבהים קפואים ומלאי עוצמה.
בקמפיין החדש, הנושא את השם הסימבולי "New Heights", ג'ילנהול מצולם כשהוא חוצה נופים ארקטיים קפואים, עטוף במשקפיים המתקדמים של הקולקציה החדשה – שילוב של עיצוב ספורטיבי איירודינמי, טכנולוגיה מתקדמת והשראה מהטבע הפראי.
🗣️ "הקמפיין עוסק בפריצת גבולות", אומר ג'ילנהול, "ואני תמיד שמח לחקור טריטוריות חדשות עם פראדה. יש משהו ברוח הזו של הקולקציה – הרצון לדחוף קדימה, לחקור את מה שעוד לא התגלה".

הצילומים עוצרי הנשימה, שבוצעו על ידי הצלם רורי ואן מיליגן, מעבירים תחושת בדידות, אומץ ועמידות. בדיוק מה שפראדה מנסה לשדר עם קו Linea Rossa – קו שמיועד לאלו שלא מפחדים מהקצה.
הקולקציה החדשה כוללת חמישה דגמים ייחודיים, המשלבים בין מסגרות סקי אווירודינמיות, משקפי Wrap עוטפים שנועדו לייעול זרימת האוויר ומניעת אדים, ועד לדגם אורבני בעל עדשה גדולה – שמתאים ליום-יום באותה מידה שהוא מתאים לאקסטרים.
העיצובים מציגים שילוב הרמוני של סטייל עכשווי עם ביצועים טכניים – ומיועדים במיוחד לאלו שמתמודדים עם תנאים מאתגרים של ראות נמוכה, שמש חזקה או סביבה משתנה.

הקמפיין של פראדה Linea Rossa מצטרף למגמה עולמית שמחברת בין עיצוב עילי לטכנולוגיה מתקדמת – מהלך שאנו רואים גם אצל מותגים כמו Revo, Kaenon ו-Arena Eyewear, אשר מאמצים גישות דומות: הגנה מקסימלית על העיניים, ביצועים בסביבות קיצון – ועדיין, שיק חסר פשרות.